Acne för tuss - ett barnklädessammarbete!

Tuss är en barnklädesbutik i centrala stockholm där en av kunderna är Johhny Johansson, v.d. och grundare av Acne (som ni säkert känner till). Efter många köp där lärde han känna ägaren Catti aman och de började prata om ett sammarbete. Nu lanseras alltså ACNE / TUSS, ett sammarbete där de kommer sälja ett trettio-tal olika plagg i form av koftor, jeans, T-shirts bland annat.
Kollektionen kommer finnas tillgängliga i de båda butikerna samt på NK och Åhlens i stockholm!
Tycker det här verkar jätteroligt och hoppas verkligen att de har storlekar för lite större barn också.
Ett hett tips för alla små-fashionister, ett sammarbete som detta ska man aldrig missa!

INFORMATION:
- Allt som skrivs på denna bloggen är skrivet av mig, så länge jag inte säger något annat.

- Tänk på den gyllende reglen: Som du själv vill bli behandlad, så behandlar du andra.

- Jag tar gärna emot synpunkter, tips & idéer via en kommentar eller via min mejl. Du hittar min mejl i menyn.

- Ha en bra dag & besök mig gärna igen! :)


Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback