Lite frågor

Film du såg: Typ SATC när vi skulle till skåne ?
Bok du läste: Snabba cash
Person du ringde: Anna
Person du fick sms av: Mami
Dryck du drack: Bubbelvatten
Djur du såg IRL: Gud, inegn aning men kanske hund...
Facebook kommentar du gillade: Jag gillar inte "kommentarer" man gillar statusar!
Måltid du åt: Macka om det räknas, annars gulashsoppa.
Person du bråkade med: En av min kompisa gamla kill-kompis typ...
Släkting du träffade: mormor och morfar tror jag :)
Ord du sa: "Hämta bubbelvatten nu, tack!"
Komplimag du fick: Att jag var duktig på att argumnetera och att jag verkade äldre än jag var :)
Grej du köpte: En jättesöt kofta som jag köpte i fel nyans :(
Affär du var på: Pressbyrån, annars Åhlens eller kanske Gina tricot..
Grej du tappade bort: Jga tappade en lampa i golvet och den dog så man kan säga att jag tappade bort dne.
Kram du fick av: Louise
Blomma du såg IRL: Om man inte kollar efter saker ser man dem inte :)
Bloggkommentar du lämnade: Jag vet inte, "snygg outfit", kanske...
Hello-kitty grej du såg: Min lillasysters nintendo-väska
Grönsak du åt: Paprika
Frukt du åt: Grönt äpple
Ord du skrev på papper: Vid nilens flod o.s.v (läxa)
Bio du såg: ha ritne sett på bio på evigheter översätts till frpgan lämnas obesvarad.
Tandläkar besök du gjorde: Ett halvår sen tror jag
Ledig dag du hade: Påsklovet och i övermorgon blir det en till :)
Fråga du fick: "Får jag inte ge en enda synpunkt?" Av pappa Eller kanske "Vad har hänt" för det där med lampan av mamma :s

INFORMATION:
- Allt som skrivs på denna bloggen är skrivet av mig, så länge jag inte säger något annat.

- Tänk på den gyllende reglen: Som du själv vill bli behandlad, så behandlar du andra.

- Jag tar gärna emot synpunkter, tips & idéer via en kommentar eller via min mejl. Du hittar min mejl i menyn.

- Ha en bra dag & besök mig gärna igen! :)


Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback