Och nu då?

När jag var i stan igår var hela plattan täckt med demostrerande kommunister. Gud vad sur jag blev, de hade typ stora skyltar där det stod "arbetare gå med i kommunistaiska partiet!". Som om, det finns inte en enda människa som kommer tjäna något på att lägga en röst på dem, deras åsikter har mördat flera miljoner människor, splittrat familjer, fängslat oskyldiga och isloerat otaliga människor. Jag håller inte alls med om svergiedemokraternas åsikter, men ärligt talat så tror jag inte att ett löjligt, politiklöst, enfrågeparti har någon som helst chans i världspolitiken, det som upprör mig är att ett parti vars åsikter delas och tillkom med kommunisterna som har gjort sig skyldig till ovanstående saker. Varför kan folk inte bara fatta, vi behöver inga sossar, vi behöver ingen juholt, deras politik är FÖRBI. Deras glansdagar var på 40-talet och angående kommuniserna, deras glansdagar eller vad man ska kalla det, mördade. Kommunisterna var ett diktaturparti av enorma mått och man fick ett slut på det för bara knappt 20 år sen. Och de finns en sådant parti i riksdagen, folk röstar på dem och de demostrerar som om ingenting hade hänt. Nej, nu räcker det. Vad har de gjort som är bra? Vad har de bidragit med?
Kan inte folk bara förstå, vill ni ha ett bra lönsamt samhälle så är det NYA MODERATERNA som gäller.
Ni får ursäkta om jag låter partisk och dömer ut diverse partier, jag "avgudar" demokrati men jag är moderat ända ut i fingertopparna och därför så dömer jag ut vissa andra partier, för det är min åsikt. Visst finns det andra bra partier, socialdemokratern har har gjort en del bra saker. På 40-talet. Kommentera gärna era åsikter!
Postat av: Anonym

fin blogg! :)

2011-05-03 ♥ 13:30:09
Blogg/Hemsida: http://filippaaronsson.blogg.se/
Postat av: Alexics

Fin blogg!

2011-05-04 ♥ 11:35:12
Blogg/Hemsida: http://alexics.blogg.se/

INFORMATION:
- Allt som skrivs på denna bloggen är skrivet av mig, så länge jag inte säger något annat.

- Tänk på den gyllende reglen: Som du själv vill bli behandlad, så behandlar du andra.

- Jag tar gärna emot synpunkter, tips & idéer via en kommentar eller via min mejl. Du hittar min mejl i menyn.

- Ha en bra dag & besök mig gärna igen! :)


Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback