Om ni vill veta läs då den låånga texten nedan ^^

Man går genom livet som en berg och dalbana. Ena dagen är allt solklart, klockrent, underbart och lyckan är uppenbar. Andra dagen är mörkret impackt, gränsen mellan verklighet och mardröm suddig, hemskheten och ledsamheten är ständigt där. Sedan finns det alltid gråzoner och mellanting mellan ovanstående alternativ, jag lutar väl mer åt det sistnämnda just nu även om jag inte direkt är i närheten av det.

Anledningen är en så enkel sak som en väska. Det kom lite i stötar och till slut så kunde jag liksom inte låtsas längre. Jag vet att det är typ olagligt att låta såhär överdriven och ytlig man för lilla mig är detta big deals, you know. Fast inte så big deals, men när man är överlycklig över att ha kapat hem drömväskan, till ett ganska bra pris, övertygad om att den är äkta och så bara är den inte det, jaa ni, då känns allting inte så solklart längre.Jag kan inte bara radera inläggen och låtsas som ingenting. Livet går upp och ner och det är nog inte bara min lilla balenciaga (fyra bokstäver som jag inte vill skirva: FAKE)
som bidrar till det utan även annat.

Vill också säga att jag "ber lite om ursäkt" för att jag hävdade att väskan var äkta när många trodde motsatsen. För mig är det viktigt att stå för misstag och vara mig själv, även på bloggen.

Känns tråkigt att inte så många kommer läsa det här (därav rubirken) Så nu vet ni det, jag går vidare och jakten på någon av mina drömväskor...... FORTSÄTTER.




Postat av: Emma

Amanda!

Inte ska du vara så deppig över att din väska inte är äkta, den är ju jättefin ändå! :)

Du kommer garanterat hitta/få din dröm väska någon gång, men det är bara att kämpa på!

Finns alltid om du vill prata, bästa kusin! <3

2011-05-01 ♥ 21:52:57
Blogg/Hemsida: http://Ebokis.bloggg.se
Postat av: Emma

Var väskan inte äkta? Blev du lurad?

2011-05-01 ♥ 21:59:18
Blogg/Hemsida: http://modeochbilder.blogg.se/

INFORMATION:
- Allt som skrivs på denna bloggen är skrivet av mig, så länge jag inte säger något annat.

- Tänk på den gyllende reglen: Som du själv vill bli behandlad, så behandlar du andra.

- Jag tar gärna emot synpunkter, tips & idéer via en kommentar eller via min mejl. Du hittar min mejl i menyn.

- Ha en bra dag & besök mig gärna igen! :)


Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback